تشریفات مجالس

تشریفات عالیجناب مشهد و امکانات و هزینه های این مجموعه

تشریفات عالیجناب یکی از بهترین تالارهای مشهد است که توانسته نظرات مثبت زیادی از سوی مشتریان به دست آورد. در ادامه مطلب قصد داریم در مورد تشریفات عالیجناب اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. لطفا در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

معرفی تشریفات عالیجناب مشهد

معرفی تشریفات عالیجناب مشهد

تشریفات عالیجناب یکی از بهترین و زیباترین مکان ها برای برگزاری مراسم عروسی است. این مکان دارای مجوز رسمی از اتحادیه تالار داران مشهد است. این مکان زیبا توسط متخصصین کار کشته اداره می شود و تمامی پرسنل آن در کار خود بی نظیر هستند.

این مجموعه دارای قوانین خاصی برای کارکنان می باشد. تمامی کارکنان حتما باید با لباس فرم و در زمان مشخص در سر کار خود حاضر شوند. پرسنل دارای روابط عمومی بالایی هستند. تشریفات عالیجناب سابقه زیادی ندارد اما با همین سابقه کم موفق شده است مشتریان زیادی را به سوی خود جلب کند.

این مکان از امنیت بالایی برخوردار است و شما می توانید با خیالی آسوده از مجلس خود لذت ببرید. تالار مورد نظر در یکی از بهترین مناطق مشهد بنا شده است و دارای باغ تالار در داخل شهر و باغ های بزرگ در خارج از شهر است که می تواند شبی رویایی را برای شما به ارمغان بیاورد.

عکاسان و فیلمبرداران این مکان از ماهرترین ها در حوزه عکاسی هستند. دکوراسیون این تالار از چیدمان زیبایی برخوردار است که چشم هر بیننده ای را خیره می کند. میزها و صندلی های چیده شده در تالار عروسی طرحی سلطنتی دارد. این مجموعه دارای گل آرایی های بسیار چشم نوازی است.

بیشتر کسانی که در این مجموعه مراسم داشته اند در مورد دکوراسیون آن نظر مثبت و خوبی داشته اند. منو غذایی این مجموعه بسیار با کیفیت است و مورد پسند ذائقه های زیادی است. این مکان مانند دیگر تالارها دارای خدمات ویژه یا vip می باشد.

در این قسمت خدمات خاص تری به مشتریان داده می شود. در تهیه غذای این تالار از بهترین مواد اولیه استفاده می شود و منوهای روز دنیا نیز در آن سرو می شود. در پذیرایی از بهترین و لوکس ترین ظروف استفاده می شود.

مدیریت این تالار فردی موفق و با سابقه است که سال ها در این کار تجربه دارد و توانسته طی این سال ها جوایز و تندیس های فراوانی از اتحادیه تالاردارها دریافت کند.

معرفی تشریفات عالیجناب مشهد

تشریفات عالیجناب چه امکاناتی ارائه می دهد؟

تشریفات عالیجناب امکانات بسیاری را برای هموطنان عزیز در نظر گرفته است. از جمله می توان به قسطی بودن هزینه مراسم اشاره کرد. این مکان مجلل با قسط بندی کردن مخارج تالار بدون کارمزد و سود توانسته نظر بسیاری از عروس و دامادهای جوان را به خود جلب کند.

همچنین تخفیف های ویژه ای برای کسانی که از این تالار استفاده کنند قرار داده شده است. از دیگر خدمات تشریفات عالیجناب می توان به مکان هایی اشاره کرد که طرف قرار داد این مجموعه هستند.

این مجموعه با آرایشگاه های مشهور زنانه و مردانه، گل فروشی های بزرگ و به نام، فروشگاه های پوشاک برند و آتلیه های معروف مشهد قرارداد دارد. از دیگر ویژگی های عالیجناب می توان به خدمات کامل مجالس و منو عصرانه و شام اشاره کرد.

در این مکان برگزاری مراسم تولد و مهمانی های بزرگ با خدمات ویژه امکان پذیر است. ناگفته نماند یک هدیه نیز از طرف مدیریت مجموعه به عروس و دامادهایی که جهت انجام عقد به این مکان مراجعه می کنند تقدیم می شود که حالت غافلگیر کننده برای آن ها دارد.

از خدمات کامل که در این مجموعه ارائه می شود می توان به سالن زیبایی، مراسم عقد رسمی یا سنتی، پذیرایی میوه، شیرینی و باقلوای تازه، پذیرایی ناهار، سفره عقد بسیار مجلل و زیبا، عقد رسمی و دفتری و غیره اشاره کرد.

امکانات این مجموعه چگونه است؟

تشریفات عالیجناب دارای پارکینگ اختصاصی، آسانسور، عکاسی و فیلمبرداری توسط دو خانم و دو آقا، آتش بازی، گل آرایی، سفره خانه سنتی، محوطه و فضای سبز زیبا و دلنشین، سیستم صوتی عالی، اتاق عقد رویایی، کافی شاپ، اینترنت بی سیم، روف گاردن، محل بازی کودک، نورپردازی، خواننده و نوازنده سنتی و پاپ، اجاره مدرن ترین اتومبیل های روز موجود در ایران برای ماشین عروس، ساخت انواع کلیپ های اسپورت و غیره می باشد.

این تالار یکی از مکان هایی است که به راحتی از تمام نقاط شهر قابل دسترسی است. اهداف این تالار کاهش هزینه های ازدواج و بهترین کیفیت مراسمات و جشن ها، رضایت مندی عروس و داماد و مهمانان، نحوه برگزاری مراسم و پذیرایی، حذف واسطه ها و واقعی کردن قیمت ها می باشد.

مطمئن باشید بعد از برگزاری مراسم در این تالار آن را به دوستان و اقوام خود معرفی خواهید کرد. این تالار دارای آلاچیق های زیبا در فضای باز و چشم انداز بی نظیر به همراه موسیقی زنده می باشد. همین طور سالن های این تالار دارای تهویه مطبوع و تبرید و امکانات سرمایشی و گرمایشی هستند.

کسانی که برای بازدید و رزرو به این محل مراجعه می کنند امکان این را دارند که از آلبوم های موجود دیدن کنند و تم مورد نظر خود را انتخاب کنند. ناگفته نماند در این تالارها افرادی برای تزئینات و طراحی مجالس هستند که در این زمینه صاحب نظر هستند و می توانند بهترین ایده ها را به مشتریان خود ارائه و پبشنهاد دهند.

تشریفات عالیجناب در چه زمینه ای حرفه ای تر است؟

تشریفات عالیجناب از لحاظ منوی غذایی حرفه ای تر است. در این محل انواع غذاهای سنتی ایرانی، دریایی، فینگر فود، فرنگی سرو می شود که با هر سلیقه و نظری مطابقت دارد. همچنین منو غذایی با تست همراه است و پیش غذاهای متنوعی نیز در منو قرار دارد.

این مجموعه زیبا بهترین و زبده ترین قنادان را در اختیار دارد و سعی کرده با کسانی همراهی داشته باشد که در حرفه خود بهترین هستند.

تشریفات عالیجناب برای مجالس ترحیم هم خدمات ارائه می دهد؟

عالیجناب برای مجالس ترحیم نیز خدمات ارائه می کند. خدماتی که در این مراسم ارائه می شود اعم از سرویس ایاب و ذهاب، رزرو مسجد برای مراسم ترحیم، پک پذیرایی ترحیم، سفارش انواع تاج گل برای مراسم ختم و ترحیم، تشریفات مراسم خاکسپاری، امور کفن و خرید قبر، برگزاری مراسم چهلم و سالگرد، گل آرایی و شمع آرایی محل دفن و میز یادبود و غیره است.

تشریفات عالیجناب برای مجالس تولد هم خدمات ارائه می دهد؟

این تالار زیبا پذیرای مهمانی های بزرگ و جشن تولد های شما عزیزان می باشد. عالیجناب با داشتن کادری مجرب و توانمند می تواند یک شب رویایی را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد.

اگر تمایل دارید تا جشن تولد عزیزان خود را در مکانی زیبا و لاکچری جشن بگیرید تشریفات عالیجناب می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد تشریفات عالیجناب می توانید به سایت مشاوران مشهد املاک سری بزنید و اطلاعات خود را کامل کنید.

تشریفات عالیجناب برای مجالس عروسی هم خدمات ارائه می دهد؟

تشریفات عالیجناب برای مجالس عروسی هم خدمات ارائه می دهد؟

بیشتر تالارهایی که در کشور وجود دارند برای مراسم شادی و عروسی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. این مکان می تواند پذیرای مهمانان شما به تعداد ۱۰۰۰ نفر باشد. البته این محیط دارای فضای سبز زیادی است و ممکن است گنجایش پذیرش مهمانان بیشتر از این را نیز داشته باشد.

مسلما همه دوست دارند که مراسم عروسیشان یک خاطره دلنشین برایشان باشد و از مرور آن لذت ببرند. این مجموعه می تواند این آرزوی شما را به واقعیت تبدیل کند. ازدواج یکی از بزرگ ترین اتفاقات زندگی یک انسان است و اگر به بهترین شکل انجام می شود می تواند بهترین خاطره را برای انسان بسازد.

آیا این مجموعه آن تایم می باشد؟

در این مجموعه باید همه چیز از قبل آماده باشد تا در حین انجام مراسم به مشکلی برخورد نکنید. اگر کار را به تشریفات عالیجناب سپردید اصلا نگران نباشید چون تمام موارد مورد نیاز برای برگزاری یک مراسم عالی از طرف مدیریت و پرسنل هماهنگ شده است.

همان طور که گفتیم این تالار با محل های مورد نیاز قرارداد دارد و می تواند هماهنگی های لازم را انجام دهد.

هزینه خدمات در این تشریفات چقدر است؟

هزینه خدمات در این تشریفات چقدر است؟

هزینه خدمات در این تشریفات نسبت به دیگر اماکن مشابه مناسب تر است. حتی امکان قسطی کردن هزینه های تالار نیز برای زوج های جوان امکان پذیر است. این مجموعه نیز طرح ازدواج آسان را در برنامه خود دارد و با این کار موفق شده است زوج های جوان زیادی را به خانه بخت روانه کند. امتیاز کاربران برتی این مجموعه خیلی خوب بوده است و از پنج ستاره ۴.۵ ستاره به عالیجناب تعلق گرفته است.

مشاوره در این مجموعه چگونه است؟

در این گونه مکان ها علاوه بر پرسنل کار کشته، مشاورانی نیز حضور دارند که می توانند با توجه به بودجه مشتریان، آن ها را به تالارهای مشابه راهنمایی کنند و یا یک منو مطابق با بودجه به آن ها سفارش کنند. پکیج های ویژه و به صرفه از لحاظ اقتصادی در این مکان زبانزد هستند.

آدرس و شماره تلفن تشریفات عالیجناب

این مجموعه شکیل و زیبا در خیابان کوهسنگی ، کوهسنگی ۱۵، مجتمع باراد، طبقه اول ، واحد ۱۰۱ واقع شده است. شماره تماس این تالار ۰۵۱۳۸۴۹۴۶۹۹ می باشد. اگر در مورد این تالار سوالی دارید می توانید با این شماره تماس بگیرید. همکاران در سایت مشاوران املاک نیز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

تشریفات عالیجناب عضو رسمی اتحادیه است؟

این مکان دارای مجوز رسمی از اتحادیه تالار دارها می باشد. بیشتر مکان های مشابه تحت نظر اتحادیه هستند و بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

تشریفات عالیجناب چه افتخاراتی کسب کرده است؟

این مجموعه اولین مجموعه ای است که خدمات مجالس عروسی را با اقساط بدون سود به مشتریان خود ارائه می کند. از جمله افتخارات این تالار می توان به پذیرایی و خدمات دهی پرسنل آن اشاره کرد که موجب شده است تندیس مشتری مداری و کیفیت را از آن خود کند.

این تالار افتخار دارد با کارکنان کارآزموده خود پذیرای مهمانی های شما بزرگواران باشد.

این تشریفات از تشریفات خوب مشهد است؟

تشریفات عالیجناب جزو بهترین تشریفات مشهد به حساب می آید. تا کنون در این محل سمینارها و همایش های بسیاری برگزار شده است. اگر در قسمت نظرات کاربران دقت کرده باشید تمامی افرادی که از این محیط استفاده کرده اند از آن رضایت کامل داشته اند و آن را به دیگران نیز پیشنهاد کرده اند.

مقایسه تشریفات عالیجناب و تشریفات الیزه

تشریفات الیزه نسبت به تشریفات عالیجناب از امتیاز کمتری برخوردار است. در الیزه تنوع غذایی کمتر از عالیجناب است. تالار عالیجناب بیشتر روزهای سال رزرو می شود و مشتریان بیشتری دارد.

اما الیزه این چنین نیست و در بیشتر روزهای سال خلوت است. عالیجناب امکانات بیشتری در مقایسه با الیزه دارد و می تواند پذیرای مهمانان بیشتری باشد.

تشریفات دایان در چه زمینه هایی از عالیجناب قوی تر است؟

تشریفات دایان نیز یکی از بهترین تشریفات مشهد است که در آن امکانات ویژه ای وجود دارد. از دیگر امکاناتی که در این مجموعه وجود دارد قابلیت فیلمبرداری با هلیشات است که به صورت هوایی از مراسم فیلمبرداری می شود.

همچنین انواع کلیپ با لوکیشن ها و جلوه های خاص در این مجموعه وجود دارد. پکیج های متنوع و مختلف نیز از دیگر امکانات این مکان است. همچنین این محل دارای استانداردهای بین المللی است که می تواند با مکان های مشابه در دنیا رقابت کند.

لیست قیمت تشریفات عالیجناب را از کجا مشاهده کنیم؟

لیست قیمت تشریفات عالیجناب را از کجا مشاهده کنیم؟

شما عزیزان می توانید لیست قیمت های تشریفات را از سایت مشاوران املاک مشاهده کنید. در این سایت در مورد تمامی مکان های مشابه اطلاعات دقیقی وجود دارد. همچنین برای اطلاع از لیست خدمات تشریفات عالیجناب می توانید به سایت های مربوطه مراجعه کنید.

ساعات کاری تشریفات عالیجناب

ساعات کاری این تالار از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می باشد. این مکان با داشتن کادر مجرب آماده خدمات دهی به شما مشتریان گرامی می باشد. از بدو ورود شما به تالار پرسنل به صورت خیلی محترمانه از شما استقبال می کنند و برای پذیرایی از شما آماده می شوند. تمامی این افراد دارای کارت سلامت و بهداشت هستند.

تور مجازی تشریفات عالیجناب چیست؟

این تشریفات دارای تور مجازی می باشد. با استفاده از تور مجازی شما می توانید به راحتی از تالار به صورت مجازی دیدن کنید و با تمام قسمت های آن آشنا شوید و آن را مشاهده و بررسی کنید. در این مقاله در مورد یکی از تالارهای معروف مشهد حرف زدیم. امیدواریم از این مطلب استفاده کرده باشید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا