تشریفات مجالس

خدمات تشریفات سروش وحی در مشهد و هزینه ها و عکس ها

در قدیم برپایی مراسم عروسی و یادبود در خانه ها انجام می شد. اما سال ها است که مکان هایی برای برگزاری این مراسمات ساخته شده است. هتل ها و رستوران های مجلل زیادی در مشهد وجود دارد که در آن مراسم های بزرگ انجام می شود. از جمله این مکان ها می توان به تشریفات سروش وحی اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این مجموعه اطلاعات بیشتری به دست آورید.

معرفی تشریفات سروش وحی مشهد

معرفی تشریفات سروش وحی مشهد

تشریفات سروش وحی از جمله مجموعه است که دارای مجوز رسمی از اتحادیه می باشد. این مکان طراح و مجری برتر مراسم ها و همایش ها است. مدیریت این مجموعه دارای سابقه ای نه چندان طولانی است اما با این حال موفق شده است که کارنامه درخشانی در راستای خدمت رسانی به مشتریان خود کسب کند.

مدیر این مجموعه چه کسی است؟

نام مدیریت تشریفات سروش وحی آقای سید مجید بامشکی است. تمامی پرسنل و کارکنان این مجموعه دارای تحصیلات بالا هستند و روابط عمومی بالایی نیز دارند. تشریفات سروش وحی برای برگزاری مجالس عروسی، ترحیم، یادبود، تولد، مهمانی های بزرگ و همایش ها بسیار عالی عمل می کند.

شما برای برگزاری مراسم خود فقط کافی است به سروش وحی مراجعه کنید و با انتخاب نوع مراسم و امکانات از صفر تا صد مجلس خود را به مدیریت و پرسنل تشریفات سروش وحی بسپارید.

تشریفات سروش وحی چه امکاناتی ارائه می دهد؟

همان طور که گفته شد تشریفات سروش وحی دارای مجوز رسمی از اتحادیه می باشد. در این مجموعه امکانات زیادی وجود دارد. از جمله این امکانات می توان به تشریفات vip، معرفی آتلیه، معرفی قنادی، معرفی گل فروشی، تهیه کارت های عروسی، گل آرایی و تزئین جایگاه عروس و داماد، برگزاری جشن تولد، کترینگ عروسی و مراسم، برگزاری جشن عقد، طراحی و دیزاین مجالس، مجالس ترحیم، برگزاری همایش و سمینار و افتتاحیه شرکت ها و سازمان ها اشاره کرد.

در نظراتی که از سوی مشتریان و کاربران به این مجموعه داده شده است تمامی نظرات نسبت به آن مثبت و خوب بوده است. اگر در این مجموعه مراسمی داشته اید حتما متوجه این موضوع شده اید که نظم و انضباط در این مجموعه حرف اول را می زند‌. مدیریت این مجموعه با حساسیت بالایی به امور رسیدگی می کند.

تمامی پرسنل این مکان دارای مجوز بهداشت هستند و همیشه با لباس های فرم و یکدست سر کار خود حضور دارند. ما با افتخار به شما این اطمینان را می دهیم که از انتخاب سروش وحی پشیمان نخواهید شد. این مکان زیبا دارای محوطه ای بسیار زیبا و دلنشین است.

در داخل محوطه نورپردازی های زیبایی انجام شده است که با دیدن آن به وجد خواهید آمد. همچنین ظرف و ظروفی که برای پذیرایی در نظر گرفته می شود از لوکس ترین ظروف است که جلوه خاصی به مجلس شما خواهد داد.

تشریفات سروش وحی در چه زمینه ای حرفه ای تر است؟

تشریفات سروش وحی در چه زمینه ای حرفه ای تر است؟

تشریفات سروش وحی یکی از بهترین مجموعه های موجود در مشهد است. این تیم توانسته در تمامی زمینه ها به صورت حرفه ای عمل کند. سروش وحی با تمامی مشاغلی که برای برگزاری یک مراسم عالی مورد نیاز هستند قرارداد دارد. این مجموعه شکیل و فوق العاده آپشن های زیادی در برپایی مراسم دارد که می تواند باعث رضایتمندی صد در صد مشتریان شود.

مجموعه مورد نظر این قابلیت را دارد که در صورتی که قصد دارید مجلس در باغ یا منزل خودتان برپا شود نیروی مجرب برایتان بفرستد. همچنین امکانات کامل و لازم نیز برای شما فرستاده می شود تا مجلسی عالی و در خور داشته باشید.

سروش وحی برای چه مجالسی مناسب تر است؟

تشریفات سروش وحی برای برپایی مجالس مختلف مناسب است. این مجموعه برای هر مراسمی امکانات دارد و خیال شما را از هر بابتی راحت می کند. پرسنل سروش وحی همه آموزش دیده هستند و می توانند کار را به خوبی انجام دهند.

سروش وحی برای مجالس عروسی، ترحیم، سالگرد، تولد، عقد، مهمانی های بزرگ خانوادگی یا دوستانه، همایش ها و سمینار ها مناسب است. در این مکان حتی امکان برگزاری مراسم عروسی به صورت سنتی نیز وجود دارد. تزئین سفره عقد با متدهای روز دنیا نیز در برنامه کاری این مجموعه گنجانده شده است.

تشریفات سروش وحی برای مجالس ترحیم هم خدمات ارائه می دهد؟

تشریفات سروش وحی برای مجالس ترحیم هم خدمات ارائه می دهد؟

یکی از مجالسی که در سروش وحی برپا می شود مجالس ترحیم است. این مجموعه برای این گونه مجالس نیز خدماتی ارائه می دهد. از جمله این خدمات می توان به برگزاری مجلس ترحیم به صورت مجازی اشاره کرد. در سال های اخیر که وجود ویروس منحوس کرونا باعث دور شدن اطرافیان از یکدیگر شد این امکان توسط مشاوران زبده و سخت کوش این مجموعه پیشنهاد شد.

هم اکنون نیز در برگزاری مجلس ترحیم به صورت مجازی این خدمات ارائه می شود. تصویر برداری زنده به همراه صوت حرفه ای، میز آرایی، گل آرایی، شمع آرایی، بهره مندی از قاریان، مداحان و سخنرانان برتر، سفارش تاج گل و بنر برای ابراز همدردی، تهیه و توزیع پک های ارزاق عمومی بین مناطق محروم و حاشیه شهر، ارائه کلیپ مراسم و گزارش توزیع بسته های نیازمندان به خانواده متوفی از جمله این خدمات می باشد.

ناگفته نماند اعزام آمبولانس به محل، ساماندهی به کارهای مجلس، هماهنگی با پزشک جهت گواهی فوت و چاپ آگهی ترحیم نیز از کارها و خدمات دیگر این مجموعه می باشد.

تشریفات سروش وحی برای مجالس تولد هم خدمات ارائه می دهد؟

یکی از برترین اکیپ های برگزاری مراسم، پرسنل سروش وحی هستند. این کارکنان با تجربه و آموزش های لازم می توانند روز خوبی را برای شما و عزیزانتان رقم بزنند. تشریفات سروش وحی برای مجالس تولد نیز خدمات ارائه می کند. این مجموعه منوهای زیادی در دسترس دارد و سعی کرده است همیشه طبق متدها و استاندارد های روز دنیا پیش برود.

این مجموعه برای مجلس تولد برنامه های جذابی دارد. آتش بازی، شعبده بازی، بادکنک آرایی و گل آرایی، دیزاین و طراحی دلنشین طبق خواسته و سلیقه مشتری، داشتن تم های مختلف رنگی از جمله این کارها می باشند.

یادگاری این مجموعه به مشتریان خود چیست؟

یادگاری این مجموعه به مشتریان خود چیست؟

هم چنین این گروه برای این که باعث رضایتمندی بهتر و بیشتر مشتریان خود شود بعد از اتمام از لحظات ناب و شیرین مجلس عکسی زیبا که در حین برپایی مجلس گرفته شده است را بر روی شاسی چاپ می کند و به مشتری تقدیم می کند. این عکس یک یادگاری از سوی تشریفات سروش وحی است که هر وقت آن را تماشا می کنید روز خوبی که در این مجموعه داشتید برای شما تداعی می شود.

تشریفات سروش وحی برای مجالس عروسی هم خدمات ارائه می دهد؟

همان طور که همه ما می دانیم کارهای زیادی را باید برای برگزاری یک مراسم خوب و آبرومندانه هماهنگ کنیم. تشریفات سروش وحی این امکان را به مشتریان عزیز می دهد که در هزینه ها و وقت خود صرفه جویی کنند. در واقع می توان گفت تشریفات بیشتر روی کار عروسی متمرکز هستند و روی کار آمدن آن ها به خاطر همین مجالس شادی بوده است.

اما بعد از مدت ها برپایی مراسم ترحیم و یادبود نیز به جمع برنامه این مکان ها اضافه شد. سروش وحی برای مجالس عروسی خدمات ویژه ای دارد. معرفی بهترین آرایشگاه و پیرایش برای عروس و داماد با هزینه عالی و به صرفه، معرفی قنادی های درجه یک جهت کیک و شیرینی، معرفی بهترین گل فروشی های شهر برای دسته گل و ماشین عروس، هماهنگی محضر و عاقد برای جاری شدن خطبه عقد از جمله خدمات این تشریفات برای مراسم عروسی می باشد.

هزینه خدمات در این تشریفات چقدر است؟

شما عزیزان با هر قیمتی می توانید از این مجموعه خدمات دریافت کنید. این مجموعه با کادری مجرب و پرسنلی کارآزموده می تواند مجالس شما را به بهترین شکل برگزار کند. هزینه خدمات در این تشریفات طبق مصوبه اتحادیه حساب می شود. ناگفته نماند این مجموعه در کترینگ خود از بهترین مواد اولیه استفاده می کند که جزو نیاز های اصلی یک مشتری است.

آدرس و شماره تلفن تشریفات سروش وحی

آدرس تشریفات سروش وحی خیابان فلسطین، فلسطین ۲۲ است. شماره تلفن رزرو این مجموعه نیز ۶۵۶۴۳۲۵ ۰۹۱۵ می باشد. شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گروه می توانید به سایت مشهد املاک سری بزنید و از جزئیات بیشتر مطلع شوید.

تشریفات سروش وحی عضو رسمی اتحادیه است؟

این مجموعه دارای مجوز رسمی از اتحادیه می باشد و سمینار ها و همایش های زیادی در این محل برگزار شده است. لازم است این را بدانید که جشنواره های بسیاری نیز در سروش وحی برپا شده است.

این گروه در اینستاگرام نیز فعال است و تصاویر و عکس های بسیاری از سالن ها و محل های برگزاری مراسم های مختلف در اینستا وجود دارد.

تشریفات سروش وحی چه افتخاراتی کسب کرده است؟

همان طور که گفته شد سروش وحی از بهترین های گروه های مشهد است. در این گروه همایش بین المللی امام رضا علیه السلام و گفت و گوی ادیان مختلف هر ساله انجام می شود. از این گروه به خاطر انجام کارهای خدا پسندانه مانند قرائت دعای پر فیض ندبه که هر جمعه به یاد اموات انجام می شود و برخی مراسم گرامیداشت شهدا تقدیر و تشکر شده است.

این تشریفات در تلگرام نیز مشغول است. شما می توانید با وارد کردن soroush-vahy در تلگرام صفحه این تشریفات را مشاهده و دنبال کنید. در این صفحه تاریخ و ساعت برگزاری مراسم برای کاربران علاقه مند و دنبال کنندگان اعلام می شود تا در صورت تمایل در مراسم شرکت کنند.

لیست قیمت تشریفات سروش وحی چگونه ببینیم؟

هر سال تعرفه ها به خاطر تورم و تغییر قیمت ها عوض می شود. به همین دلیل برای دیدن لیست قیمت تشریفات سروش وحی باید به سایت تشریفات مراجعه کنید و یا از طریق سایت اصلی اقدام کنید. البته این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهیم که تغییر قیمت ها و تورم بر روی کیفیت کار سروش وحی تاثیری نخواهد داشت.

ساعات کاری تشریفات سروش وحی

تشریفات سروش وحی از صبح تا شب آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد. این مجموعه افتخار دارد تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

این تشریفات از تشریفات خوب مشهد است؟

این تشریفات از تشریفات خوب مشهد است؟

در این مکان همایش های زیادی انجام شده و می شود. همان طور که خدمت شما عزیزان عرض کردیم هر ساله همایش بین المللی امام رضا علیه السلام و گفت و گوی ادیان مختلف در این مجموعه برگزار می شود. پس می توان نتیجه گرفت که این تشریفات از تشریفات خوب مشهد است.

مقایسه تشریفات سروش وحی و تشریفات الیزه

در مقایسه سروش وحی و تشریفات الیزه مشهد باید بگوییم که سروش وحی نسبت به الیزه بزرگتر و شکیل تر است و پذیرای مهمانان بیشتری می باشد. سروش وحی در وسط شهر مشهد قرار دارد و مکان پر ترددی است اما الیزه در مکان گردشگری طرقبه واقع شده است. سروش وحی نسبت به الیزه امکانات بیشتری را به مشتریان خود ارائه می کند.

تشریفات سروش وحی در چه زمینه هایی از دایان قوی تر است؟

تشریفات سروش وحی موفق شده است نظرات بیشتری را به خود جلب کند. این مجموعه با برپایی مراسم مذهبی و داشتن ویژگی های بیشتر توانسته از دایان قوی تر عمل کند. البته دایان نیز یکی از برترین مجموعه ها می باشد.

این تشریفات چه آپشن هایی را در مراسم عروسی عرضه می کند؟

این تشریفات چه آپشن هایی را در مراسم عروسی عرضه می کند؟

در مورد عرضه آپشن های سروش وحی در مراسم عروسی باید بگوییم این تشریفات همیشه طبق متد روز دنیا کار می کند و همیشه طراحی و دیزاین آن مطابق با سلیقه و نظر مشتری است. یعنی شعار سروش وحی مشتری مداری است. مدیریت و پرسنل این مجموعه همیشه سعی کرده اند تا بهترین ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

آفر های ویژه سروش وحی

اگر تمایل دارید از تخفیفات و آفرهای این مجموعه اطلاعات به دست آورید می توانید آن را از طریق اینستاگرام دنبال کنید. در این مقاله در مورد تشریفات سروش وحی صحبت کردیم. امیدواریم در صورتی که در آینده تشریفات وحی را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کردید از آن راضی باشید و آن را به دوستان و اقوام خود نیز پیشنهاد دهید. از این که در این مقاله مانند همیشه ما را همراهی کردید از شما سپاسگزاریم‌.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا