تشریفات مجالس

بررسی تشریفات دایان همراه با عکس ها و هزینه ها و خدمات این مجموعه

در شهر های بزرگ مانند مشهد نیز تالار های بسیاری برای برگزاری مراسمات وجود دارد. از جمله این تشریفات می توان به تشریفات دایان اشاره کرد. در ادامه به بررسی امکانات و خدمات این مجموعه خواهیم پرداخت. همان طور که می دانید در قدیم الایام برای برگزاری مراسم ها دردسر های بسیاری وجود داشت.

خرید وسایل مورد نیاز، خوراکی های لازم برای پذیرایی و غیره از جمله کارهایی بود که نیاز به صرف انرژی و زمان زیادی داشت. اما حالا با گذشت زمان و برای راحتی و بهتر برگزار شدن مجالس از تشریفات و سالن های پذیرایی مجلل و بزرگ استفاده می شود.

تشریفات دایان مشهد چه خدماتی را ارائه می کند؟

تشریفات دایان مشهد چه خدماتی را ارائه می کند؟

در ابتدا که تالار ها روی کار آمدند برای مراسم عروسی بیشتر از آن ها استفاده می شد. اما به مرور زمان برای تولد ها، مراسم ترحیم و عزاداری و برای عروسی و نامزدی نیز مورد استفاده قرار گرفتند. این مکان سعی کرده است تا بهترین خدمات را در تمامی مراسمات به نحو احسنت ارائه کند.

چندین سال است که تالار ها دارای چند سالن مجزا هستند و ممکن است در یک ساعت چند مراسم با هم برگزار شوند. همین طور ممکن است در یک سالن مراسم عروسی و در سالن دیگر مراسم ترحیم برپا شود. تشریفات دایان جزو اولین تالار هایی است که قیمت های نسبتا مناسبی برای ارائه خدمات دارد. به همین دلیل افراد بسیاری برای برپایی مراسم خود به آن مراجعه می کنند.

تشریفات دایان برای تولد ها

اگر به فکر برگزاری یک جشن تولد بدون عیب و نقص هستید می توانید به تشریفات دایان سری بزنید و از امکانات و کیفیت بالای آن استفاده کنید. در تشریفات دایان برای برگزاری تولد خدمات ویژه ای ارائه می شود. طراحی و دیزاین مکان تولد به سلیقه و نظر خود مشتری صورت می گیرد. بادکنک آرایی، آتش بازی، شمع آرایی، گروه ارکست، چیدمان زیبای میز های پذیرایی و استقبال گرم پرسنل از برنامه های این مجموعه برای برگزاری مراسم تولد است.

از خدمات ویژه این تشریفات می توان به اجاره انواع ویلا، باغ، تالار و سالن های پذیرایی، طراحی تم تولد توسط افراد حرفه ای، تهیه کیک تولد متناسب با سن و سال فرد، ارائه انواع کلاه و تاج مخصوص تولد، سرو انواع غذا ها، دسر و نوشیدنی، نورپردازی های زیبا و چشم نواز، افکت دود، موزیک و دی جی اشاره داشت.

تشریفات دایان برای ترحیم و عزاداری

در تشریفات دایان مراسم ترحیم و عزاداری نیز انجام می شود. برای برگزاری یک مراسم خوب و عالی باید کارهای زیادی انجام شود. اگر کوچکترین کار از قلم بیفتد ممکن است مراسم به خوبی انجام نشود. از خدماتی که در این مراسم توسط پرسنل دایان ارائه می شود می توان به گرفتن گواهی فوت و مرخص کردن متوفی از بیمارستان، هماهنگی امور اداری و تغسیل، خرید جای قبر در یکی از قبرستان های مشهد بسته به نظر خانواده متوفی می باشد.

البته طواف دادن میت در حرم مطهر رضوی، مراسم خاکسپاری، پذیرایی از مهمانان در قبرستان، گل آرایی مزار و چیدن میز یادبود، هماهنگی با مداح زبده، رزرو رستوران برای صرف ناهار و شام، هماهنگی وسیله ایاب و ذهاب برای راحتی مهمانان، چاپ آگهی در روزنامه، سنگ قبر، چاپ بنر، رزرو مسجد و حسینیه در هر نقطه از شهر، پک پذیرایی و تصویر برداری و فیلم برداری نیز از سایر وظایف این گروه می باشد.

در بسیاری از مراسم های ترحیم از تشریفات خواسته می شود تا پک های ارزاق را به مناطق محروم ببرند و در بین نیازمندان پخش کنند. پرسنل دایان این کار را نیز انجام می دهد و از ان فیلمبرداری می کنند و برای صاحب عزا ارسال می کنند تا وی از انجام این کار خدا پسندانه مطمئن شود.

تشریفات دایان برای عروسی و نامزدی

تشریفات دایان برای برگزاری مراسم عروسی و نامزدی چندین پکیج دارد. خدمات پکیج ها از قبیل سالن زیبایی، گریم داماد، مزون لباس عروس، کارت دعوت، گل آرایی ماشین عروس، دسته گل، آتلیه و فیلم بردای با هلیشات می باشد. همچنین این مجموعه به عنوان هدیه شاسی های زیبایی از عروس و داماد به آن ها ارائه می کند.

فیلمبرداری با ۲ دوربین پیشرفته، ۲ اپراتور داخل مراسم، تدوین فیلم و آماده سازی آن در داخل آتلیه، عکاسی در فضایی زیبا عمارت، آلبوم ایتالیایی ژورنالی ۳۰ در ۴۰ ده برگی، شاسی ۵۰ در ۷۰، چاپ ده عکس با سایز ۱۶ در ۲۱، پخش کلیپ در داخل مراسم از دیگر ویژگی های این تالار است.

آیا تشریفات دایان کرایه ظرف و وسایل هم دارد؟

آیا تشریفات دایان کرایه ظرف و وسایل هم دارد؟

این تشریفات با کرایه چی ظروف در سطح مشهد نیز قرارداد دارد. شما عزیزان می توانید از طریق دایان برای کرایه ظروف اقدام کنید. ساعت کاری این مجموعه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب است.

آدرس تشریفات دایان کجاست؟

این تشریفات در خیابان قرنی، قرنی ۲۱، برج جاودان، طبقه دوم، واحد ۲۴۰ واقع شده است. دسترسی به این محل از تمامی نقاط مشهد آسان است. تمامی مراکزی که با این تشریفات قرارداد دارند جزو بهترین ها هستند و شما عزیزان می توانید با خیالی راحت و آسوده این مجموعه را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنید.‌

شماره تلفن و اینستاگرام تشریفات دایان

چندین شماره تلفن برای این مجموعه وجود دارد که می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با این شماره ها تماس بگیرید. ۰۹۳۷۷۹۲۴۵۸۸ – ۰۹۹۱۴۷۶۸۴۳۴ – ۰۹۳۰۸۹۷۸۷۴۰شماره تماس های تشریفات دایان هستند. این مجموعه در اینستاگرام نیز فعالیت دارد.

برای یافتن آدرس این مکان می توانید به tashrifat-dayan@ و یا Weeding-najva@ مراجعه کنید و از خدمات این مجموعه به طور کامل اطلاع پیدا کنید.

بررسی مدیریت تشریفات دایان

مدیریت تشریفات دایان برعهده آقای اصغری است. ایشان سال ها در حوزه مدیریت فعالیت داشته اند و توانسته اند در طی این سال ها کارنامه درخشانی برای خود به ارمغان بیاورند. مدیریت دایان موفق شده است کادری مجرب را برای اداره تشریفات دور هم جمع کند.

ایشان روی نظم و انضباط بسیار حساس هستند. پیام مدیریت دایان همیشه این است که بهترین ها را با کمترین هزینه تجربه کنید. تمامی کارکنان این تشریفات دارای مدرک هستند و روابط عمومی بالایی هستند. در شروع مراسم پرسنل با اخلاقی مودبانه از مهمانان استقبال می کنند و با رویی گشاده از آن ها پذیرایی می کنند.

همچنین در حین برگزاری مراسم نیز پیگیر کمبودهای مهمانان می شوند و آن ها را جبران می کنند. در چیدمان میز های پذیرایی از گل ها و شمع های زیبا استفاده می شود‌. ظروف لوکس و به روز هم به زیبایی هر چه بیشتر مجالس کمک می کند.

این مجموعه خدمات لاکچری هم ارائه می دهد؟

تشریفات دایان موفق شده است با خدمات خوبی که به مشتریان ارائه می کند جزو بهترین تالار های مشهد مقدس باشد. این تالار با چیدمان عالی و دکوراسیون چشم نواز و مبلمان شکیل خود یکی از زیباترین تالار های حال حاضر است.

منوی غذایی این مجموعه منوی روز دنیا است و از هر نوع غذایی چه سنتی چه فرنگی در آن یافت می شود که می تواند از خدمات لاکچری آن به حساب آید.

مقایسه تشریفات دایان با دیگر تشریفاتی ها در مشهد مقدس

مقایسه تشریفات دایان با دیگر تشریفاتی ها در مشهد مقدس

همان طور که می دانید در مشهد مقدس تشریفات زیادی وجود دارد که تشریفات دایان یکی از آن ها است. تشریفات ملل، تشریفات عالیجناب، تشریفات سروش وحی، تشریفات مهرگان، تشریفات بهشت، تشریفات خاتم شریف و تشریفات مینرو از تشریفات خوب مشهد هستند. در ادامه به مقایسه تشریفات دایان با برخی از این مجموعه ها می پردازیم.

تشریفات ملل

در مقایسه تشریفات دایان با تشریفات ملل باید بگوییم که برای برگزاری مراسم در ملل باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. هزینه کردن در تشریفات دایان نسبت به ملل به صرفه تر است و می تواند کمک کننده باشد.

تشریفات بهشت

مساحت تشریفات بهشت در مقایسه با دایان کمتر است. تشریفات دایان نسبت به بهشت سابقه بیشتری دارد و توانسته کارنامه کاری خوبی را برای خود بسازد.

تشریفات خاتم شریف

تشریفات خاتم شریف حدود ۲۰ سال تجربه کار دارد و از این نظر از دایان بالاتر و قوی تر است. بیشتر پرسنل خاتم شریف خانم ها هستند و این می تواند یک نقطه قوت برای این مجموعه باشد. تشریفات دایان از لحاظ خدمات بعد از خاتم شریف قرار می گیرد.

تشریفات مینرو

تشریفات مینرو نیز یکی از بهترین ها است. در مقایسه تشریفات مینرو با تشریفات دایان باید بگوییم در تشریفات مینرو امکان قسط بندی هزینه ها وجود دارد و مشتریان می توانند با خیالی آسوده و راحت به این تشریفات سفارش دهند و از مراسم خود لذت ببرند و بعد از برگزاری مراسم طبق قسط بندی انجام شده اقساط خود را بپردازند. تشریفات دایان نیز به صرفه است اما این امکان در آن وجود ندارد.

تشریفات مهرگان

تشریفات مهرگان در مقایسه با تشریفات دایان آپشن بالاتری ندارد. فقط این که این مجموعه اجرای مراسم در باغ شخصی با بهترین خدمات و بالاترین کیفیت را در برنامه خود دارد و پیام مدیریت آن نیز این جمله است که مفتخریم که انتخاب بزرگان بوده ایم.

تشریفات دایان در چه زمینه ای حرفه ای می باشد؟

تشریفات دایان در چه زمینه ای حرفه ای می باشد؟

تشریفات دایان در داشتن پکیج های متنوع حرفه ای عمل کرده است و توانسته خدمات ویژه ای را به عروس و داماد ها ارائه کند. این مجموعه به روزترین امکانات فیلمبرداری و عکاسی را در اختیار دارد. این تشریفات با استفاده از هلیشات از بعد ها و جهات مختلف از مراسم فیلمبرداری می کند.

این امر باعث می شود که فیلم یا کلیپ های مراسم به زیبایی هر چه تمام تر برای عروس و داماد های عزیز خاطره ساز شود. تشریفات دایان از بهترین و زبده ترین عکاسان بهره می برد. فیلمبرداران این مجموعه دارای مدارک بالایی در این رشته هستند و همچنین از استعداد خوبی نیز در این حوزه برخوردارند.

هزینه خدمات مجموعه دایان به چه صورت است؟

هزینه خدمات مجموعه دایان بسیار به صرفه است. افراد اگر بخواهند در این تشریفات مراسم برپا کنند اما وسع مالیشان این اجازه را به آن ها ندهد می توانند از مشاورین این مجموعه کمک بگیرند. آن ها با توجه به بودجه افراد مکان های مناسب را به آن ها معرفی می کنند.

آیا این مجموعه تاییدیه اتحادیه را دارد؟

تشریفات دایان دارای مجوز رسمی از اتحادیه می باشد. فقط کسانی می توانند مجوز را از این اتحادیه دریافت کنند که کارت بهداشت داشته باشند و کار های لازم برای دریافت مجوز را انجام دهند. اتحادیه به راحتی مجوز تایید نمی دهد و برای دریافت آن باید ازمراحل بسیاری عبور کرد.

چرا که این گونه مکان ها به سلامتی مشتریان مربوط می شود و داشتن کیفیت بالا جزو ملاک های اصلی برای گرفتن مجوز است. در تالار ها، آشپزخانه ها و کترینگ ها جزو اصلی ترین مکان های موجود در تشریفات و تالارها هستند که باید مجوز رسمی سازمان بهداشت را به دست آورند.

بررسی لیست قیمت های منوی تشریفات دایان

برای آشنایی با منو و غذا های سرو شده کافی است با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید. در قسمت های بالا شماره تلفن ها برای شما عزیزان گذاشته شده است. لازم است این موضوع را نیز متذکر شویم که آشپز های این مجموعه از بهترین آشپز ها هستند که می توانند انواع غذا های سنتی و فرنگی را طبخ و سرو کنند.

همچنین تمامی مواد اولیه برای تهیه سفارشات از بهترین و بالاترین کیفیت برخوردار هستند. این مجموعه در نظر دارد همیشه در کار خود جزو اولین ها باشد. اگر از طریق سایت می خواهید اقدام به بررسی لیست قیمت ها کنید حتما باید ثبت سفارش داشته باشید.

یعنی حتما باید برای رزرو مراسم وارد سایت شوید تا لیست قیمت ها برای شما نشان داده شود. در این مقاله در مورد تشریفات دایان حرف زدیم و در مورد مدیریت و نوع خدمات آن اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. از این که در این مطلب ما را همراهی کردید از شما سپاسگزاریم. امیدواریم از این مجموعه برای برپایی مراسم شادی خود بهره ببرید.

بررسی لیست قیمت های منوی تشریفات دایان

سوالات متداول

آیا هزینه تشریفات دایان بالا می باشد؟

تشریفات دایان یک مجموعه با قیمت بسیار مناسب برای اجرای مراسمات می باشد.

تشریفات دایان پاسخگوی چه مراسماتی می باشد؟

تشریفات دایان قادر است که تمامی مراسم های عزاداری،تولد و ترحیم و عروسی و … را برگزار نماید.

پکیج هایی که تشریفات دایان برای مراسم عروسی ارائه می کند، چگونه است؟

خدمات پکیج ها از قبیل سالن زیبایی، گریم داماد، مزون لباس عروس، کارت دعوت، گل آرایی ماشین عروس، دسته گل، آتلیه و فیلمبرداری با هلیشات می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا