اخبار املاک مشهد

مشاور خرید خانه در رحمانیه مشهد با کامل ترین فایل ها

اگر می خواهید خرید خانه در رحمانیه را با جدیت بیشتری دنبال کنید ما به شما مشاوره می دهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. مشهد املاک به عنوان یک تیم تخصصی خرید خانه در مشهد آماده خدمات رسانی به شما هم شهری های عزیز می باشدو

قیمت خرید خانه سند دار در رحمانیه مشهد چقدر می باشد؟

قیمت خرید خانه سند دار در رحمانیه مشهد چقدر می باشد؟

خانه هایی که در بلوار رحمانیه مشهد ساخته اند، بسیار شیک و لوکس هستند و بسیاری از امکانات رفاهی لازم را دارند. این خانه ها دارای متراژ های مختلف و دکوراسیون های داخلی متفاوتی هستند که بر اساس آن ها قیمت گذاری شده اند. البته بهتر است بدانید که این خانه نسبت به بسیاری از مناطق مشهد، قیمت های بالا تری دارند.

خانه ای به متراژ 136 متر در این منطقه وجود دارد که دارای 3 اتاق خواب می باشد. در این خانه نمای سنگ به کار رفته است و کف پوش آن سرامیکی می باشد و دارای سند شش دانگ ملکی است. بر روی هر متر مربع از این خانه، 29 میلیون و 780 هزار تومان قیمت گذاشته اند. در واقع کسی که قصد خرید این خانه را داشته باشد باید مبلغ 4 میلیارد و 50 میلیون تومان بپردازد.

خانه دیگری با متراژ 135 متر، دارای 3 خواب، سند شش دانگ ملکی، پارکینگ، آسانسور و انباری و سایر موارد، به مبلغ 3 میلیارد و 915 میلیون تومان به فروش می رسد. در اکثر این خانه ها آسانسور، پارکینگ، انباری، کاغذ دیواری، پکیج، درب های ضد سرقت و برقی، رادیاتور، کولر، گاز رومیزی، دوربین مداربسته و … وجود دارد. منزل 130 متری، که دو اتاق خواب دارد و دارای سند شش دانگ می باشد را برای هر متر مربع 32 میلیون تومان در نظر گرفته اند که خرید این خانه مبلغ 3 میلیارد و 840 میلیون تومان نیاز دارد.

هزینه رهن و اجاره خانه در منطقه رحمانیه مشهد چقدر است؟

هزینه رهن و اجاره خانه در منطقه رحمانیه مشهد چقدر است؟

قیمت رهن و اجاره هم مانند قیمت خرید به عواملی مانند امکانات و متراژ بستگی دارد. خانه ای به متراژ 115 متر، بسیار شیک و تمیز که دارای 2 اتاق خواب می باشد و در طبقه اول قرار دارد و انباری و پارکینگ هم دارد، به مبلغ 240 میلیون تومان رهن و ماهیانه 1 میلیون تومان اجاره، واگذار می شود. خانه دیگری به متراژ 190 متر و 3 اتاق خواب، با مبلغ 580 میلیون تومان رهن کامل واگذار می شود. این خانه دارای آسانسور، انباری و پارکینگ است و بسیار لوکس می باشد.

خانه 75 متری که در این محدوده قرار دارد را با مبلغ 50 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه 5 میلیون تومان اجاره واگذار می کنند. البته در این منزل امکانات کم تری وجود دارد و موارد استفاده شده در این خانه، ساده تر می باشد. یک واحد از آپارتمان صفر و نوسازی که در رحمانیه ساخته اند را با مبلغ 300 میلیون تومان رهن و ماهیانه 1 میلیون تومان اجاره آگهی کرده اند. در این منزل 120 متر زیر بنا وجود دارد و دارای 2 اتاق خواب می باشد. البته لوکیشن منزل نیز بسیار خوب است.

مزایای خرید خانه در این منطقه چیست؟

مزایای خرید خانه در این منطقه چیست؟

خرید خانه در بلوار رحمانیه مزایای زیادی دارد. به دلیل فاصله از مرکز شهر، این منطقه بسیار آرام است و به دور از هیاهوی مرکز شهر است. هوای بهتری در این منطقه وجود دارد و تمامی خانه ها با بهترین متریال ها ساخته شده اند و مدرن هستند. در این منطقه خیابان سازی ها به سرعت انجام می شود و شهرداری مشهد به این منطقه رسیدگی زیادی می کند.

خرید خانه در رحمانیه مشهد چه معایبی دارد؟

در این منطقه چندین عیب وجود دارد. همان طور که گفتیم این محدوده از مرکز شهر فاصله دارد و به همین دلیل برای افرادی که هر روز باید برای انجام کار های خود به مرکز شهر مراجعه کنند، مسیر دور و خسته کننده ای می باشد. قیمت خانه ها در این منطقه بسیار بالا می باشد و باید هزینه بسیار زیادی کرد. در این منطقه فضای سبز زیای وجود ندارد و تقریبا تمامی املاک، به صورت آپارتمان های مرتفع ساخته شده اند و خانه ویلایی کمی در آن وجود دارد. پس کسانی که به خانه های ویلایی علاقه دارند باید مبالغ بسیار زیادی را متحمل شوند.

چگونه در این منطقه خانه برای اجاره یا خرید پیدا کنیم؟

چگونه در این منطقه خانه برای اجاره یا خرید پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن خانه می توانید به املاک هایی که در این منطقه قرار دارند مراجعه کنید. اما همان طور که می دانید این کار زمان و هزینه زیای برای رفت و آمد می خواهد. نرم افزار هایی برای خرید و فروش خانه و ملک تهیه شده اند که می توان از آن ها استفاده کرد و خانه مورد نظر خود را پیدا کرد. البته هنوز هم در روزنامه ها تعدادی آگهی برای خرید و فروش ملک چاپ می شود که می توان از آن ها نیز استفاده کرد. خرید اپارتمان وام دار در الهیه مشهد نیز در این آگهی ها وجود دارد.

آیا مشاور املاک برای خرید خانه در رحمانیه وجود دارد؟

مشاوران املاک زیادی در رحمانیه وجود دارد. به دلیل ساخت و ساز های فراوان و روی آوردن عده زیادی به این منطقه، ده ها مشاور املاک در هر خیابان به وجود آمده است. اگر در این منطقه مشاور املاک مورد اعتمادی ندارید، ما به شما مشهد املاک را پیشنهاد می کنیم. مشهد املاک یکی از برجسته ترین املاک های سطح شهر مشهد است که در تمامی مناطق این شهر، شعباتی دارد. می توانید با این گروه از طریق شماره هایی که در این سایت درج شده است تماس بگیرید و در مورد خرید و فروش ملک خود از آن ها مشاوره و راهنمایی بگیرید.

خانه ها در این منطقه سند دار هستند یا قولنامه ای؟

در این منطقه خانه های قولنامه ای تعدادی بیش تری نسبت به خانه های سند دار دارند. می توان برای گرفتن سند های تک برگ به راحتی اقدام کرد. در این مورد باید مبلغی را پرداخت و اگر مشکلی بر روی زمین ملک وجود نداشته باشد، پس از طی کردن چند مرحله قانونی، سند را تحویل می دهند. پس می توان ملک قولنامه ای خرید و برای سند آن اقدام کرد.

قیمت ملک قولنامه ای در این منطقه چقدر می باشد؟

قیمت ملک قولنامه ای در این منطقه چقدر می باشد؟

ملک قولنامه ای تفاوت قیمتی زیادی با ملک های سند دار ندارند. خانه ای 160 متری در بلوار رحمانیه که فول امکانات است به مبلغ 4 میلیارد به فروش می رسد. خانه ای با همین متراژ و امکانات و در همین محدوده که دارای سند باشد به مبلغ 4 میلیارد و 120 میلیون تومان به فروش می رسد. خانه دیگری که 175 متر است را به قیمت 5 میلیارد و 250 میلیون تومان می فروشند.

اجاره خانه دانشجویی در رحمانیه مشهد

در رحمانیه خانه های بسیار زیادی وجود دارد که در بین آن ها خانه های دانشجویی نیز به چشم می خورند. این خانه ها برای زندگی های دانشجویی بسیار مناسب هستند اما به دلیل این که در این منطقه خانواده های بسیاری ساکن هستند، ممکن است با خانه مجردی و دانشجویی به مشکلاتی برخود کنند. اجاره خانه های دانشجویی در رحمانیه نسبت به سایر مناطق بالا تر می باشد که ممکن است دانشجویان نتوانند از پس مبالغ آن بر آیند. برای اطلاع از خرید خانه و آپارتمان نوساز و چند سال ساخت در رحمانیه مشهد می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

قیمت ملک ویلایی در رحمانیه مشهد چقدر است؟

خانه ویلایی در محدوده رحمانیه بلوار الهیه مشهد که 666 متر می باشد را به قیمت 6 میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش گذاشته اند. این ملک دارای ساخت قدیمی می باشد. دو ممر است و تراکم متوسط دارد. خانه ویلایی دیگری در همین منطقه با متراژ 600 متر، به مبلغ 11میلیارد و 400 میلیون می فروشند که این ملک دارای ساختمان بسیار لوکس و زیبا و نوساز می باشد. قیمت خانه ویلایی در رحمانیه بسیار زیاد است.

آگهی خرید خانه در رحمانیه مشهد

آگهی خرید خانه در رحمانیه مشهد

در نرم افزار های مربوط به خرید و فروش املاک می توانید آگهی های بسیار زیادی را ببینید. در این آگهی ها مشخصات کامل خانه مانند آسانسور، پارکینگ و انباری و گاز رومیزی و کاغذ دیواری و غیره قید می شود. تعدادی عکس نیز برای مشاهده آن ها در صفحه آگهی بارگذاری شده است. آدرس دقیق ملک نیز در این آگهی قرار دارد. در انتهای این آگهی شماره ای نوشته شده است که پس از پسندیدن ملک می توانید با آن تماس بگیرید و برای مشاهده حضوری، زمانی را تعیین نمایید.

آیا خرید ملک و خانه قولنامه ای در رحمانیه مشهد معتبر است؟

خرید ملک های قولنامه ای در رحمانیه معتبر هستند اما باید برای مطمعن شدن از آن با مشاور املاک مطمعن خود صحبت نمایید تا استعلامی از آن گرفته و با آسودگی خاطر ملک مورد نظر خود را خریداری نمایید. خرید فروش آپارتمان در بلوار رحمانیه مشهد از طریق مشهد املاک بسیار آسان می باشد.

سوالات متداول

خرید خانه در رحمانیه سودمند است یا خیر؟

خرید خانه در رحمانیه بسیار سود مند است زیرا این منطقه به سرعت در حال پیشرفت است و افراد زیادی برای زندگی به آن مراجعه می کنند.

پایین ترین قیمت خانه در رحمانیه چقدر است؟

کم ترین خانه در رحمانیه زیر 1 میلیارد می باشد.

آیا خانه در رحمانیه بافت قدیمی دارند؟

خانه در رحمانیه دارای بافت های جدیدی هستند.

4.5/5 - (8 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا