اخبار املاک مشهد

لیست 10 مورد از بلند ترین ساختمان ها در مشهد

مشهد دومین شهر بزرگ ایران و یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران می باشد. مشهد جزو پیشرفته ترین شهر های ایران شمرده شده و در هر نقطه این شهر زیبا که باشید ساختمان و برج های بلند و لاکچری زیادی خواهید دید. هر کدام از ساختمان و برج های بلند مشهد کارایی متفاوتی دارند. بعضی از این ساختمان ها اداری، بعضی اقامتی، بعضی تجاری و مسکونی هستند که در این مقاله علاوه بر بحث همیشگی یعنی خرید خانه در مشهد به معرفی بلند ترین ساختمان ها در شهر زیبای مشهد اشاره خواهیم کرد پس تا پایان مقاله همراه مشهد املاک باشید.

بلند ترین ساختمان های مسکونی در مشهد کدامند؟

بلند ترین ساختمان های مسکونی در مشهد کدامند؟

همان طور که احتمالا دیده اید در مشهد ساختمان های بلند و برج های مسکونی زیادی بنا شده اند که هر کدام در مناطق مختلف این شهر بزرگ هستند. در این قسمت شما را با بزرگ ترین ساختمان های مسکونی مشهد آشنا خواهیم کرد.

برج باران

در ابتدا به برج های باران می پردازیم. برج های باران مشهد جزو بزرگ ترین ساختمان های مسکونی در شهر مشهد می باشند که شامل ۴ برج در مناطق مختلف مشهد می باشند. برج های باران مشهد یکی از گران ترین و لاکچری ترین برج های مسکونی مشهد می باشند که قیمت واحد های این ساختمان ها حتی تا ۴۵ میلیارد تومان هم می رسد. مورد بعدی برج چشم انداز است.

برج چشم انداز

برج چشم انداز مشهد یکی از بزرگ ترین ساختمان های این شهر است. این ساختمان در منطقه پیروزی بنا شده و هزینه ساخت آن به بیش از ۵۶ میلیارد تومان هم می رسد و قیمت منازل مسکونی این ساختمان هم سر به فلک کشیده است.

قصر آسمان

مورد بعدی اما قصر آسمان می باشد. از قصر آسمان مشهد هم می توان به عنوان یکی دیگر از بلند ترین ساختمان های مسکونی مشهد اشاره کرد. این ساختمان بلند در داخل پارک کوهسنگی مشهد واقع شده است و از نظر موقعیت مکانی بسیار مناسب است. این برج در طبقات ابتدایی کارایی تجاری دارد و طبقات فوقانی آن جزو ساختمان مسکونی به شمار می روند و از نظر قیمت هم جزو گران ترین ساختمان های این شهر به شمار می روند.

بلند ترین ساختمان های اداری و تجاری در مشهد کدامند؟

بلند ترین ساختمان های اداری و تجاری در مشهد کدامند؟ همان طور که قبلا اشاره شد در کنار برج های مسکونی مشهد ساختمان های اداری و تجاری زیادی هم ساخته شده است. در این قسمت به معرفی بلند ترین ساختمان های اداری و تجاری مشهد خواهیم پرداخت. در ابتدا به برج المان نگاهی می اندازیم. برج المان مشهد یکی از بزرگ ترین ساختمان های اداری در شهر مشهد می باشد که در منطقه هاشمیه ساخته شده است. این برج یکی از لاکچری و گران ترین ساختمان های اداری مشهد می باشد که از نظر موقعیت مکانی در محلی بسیار خوبی واقع شده است.

برج بعدی اما برج سلمان است. برج سلمان مشهد را احتمالا بشناسید. برج سلمان یکی از مهم ترین برج های تجاری در شهر مشهد می باشد. ارتفاع این برج به ۱۰۰ متر هم می رسد و در ۱۸ طبقه ساخته شده است. این برج ۲ سال پیش در آتش سوخت اما پس از مدتی به صورت کامل بازسازی و سپس مورد استفاده قرار گرفت.

هزینه ساخت بلند ترین ساختمان های مشهد چقدر است؟

هر کدام از ساختمان ها و برج های بلند مشهد در مناطق و سال های مختلفی بنا شده اند. این ساختمان ها با توجه و مصالح استفاده و دیگر مسائل مربوطه هزینه های مختلفی در ساخت آن ها شده است. پس با این حساب نمی توان به صورت قاطع گفت که هزینه هر کدام از این ساختمان ها چقدر است. اگر می خواهید هزینه ساخت این ساختمان ها را بدانید می توانید با جستجوی نام آن ها موارد مربوط از جمله قیمت آن ها را متوجه شوید.

قیمت خانه در بلند ترین ساختمان های مشهد چقدر است؟

قیمت خانه در بلند ترین ساختمان های مشهد چقدر است؟

هر کدام از ساختمان های بلند مسکونی مشهد در مناطق مختلفی ساخته شده اند. همان طور که می دانید موقعیت مکانی نقش زیادی در قیمت خانه ها دارد و با این اوصاف قیمت هر واحد خانه در ساختمان های مختلف مشهد قیمت متفاوتی دارد. برای آگاهی از آخرین قیمت این خانه ها می توانید از مشاور املاک و بنگاه های مربوطه پرس و جو کنید.

شروع برج‌ سازی در مشهد از چه زمانی آغاز شد؟

شروع برج سازی در شهر مقدس مشهد از اواخر دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ شمسی به مرور آغاز شد. به مرور این برج سازی ها در شهر مشهد رواج یافت به طوری امروزه در تمامی نقاط مشهد می توانید برج و ساختمان های بلندی را مشاهده کنید که هر کدام از آن ها نیز کاربرد متفاوتی نسبت به یک دیگر دارند.

امکانات زندگی در برج‌ های مسکونی مشهد

هر کدام از این ساختمان های بلند مشهد امکانات مختلفی دارند. برخی از این ساختمان ها توسط شرکت های خارجی بنا شده اند به طوری که امکانات آن ها به بیش از یک هتل ۵ ستاره هم می رسد و یکی از دلایل گرانی این خانه ها نیز همین موضوع است. در صورتی که از نظر مالی مشکلی ندارید به دنبال زندگی در یک ساختمان مرفه و لاکچری هستید می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از این ساختمان ها را برای زندگی انتخاب کنید. در حال حاضر برج های باران مشهد از نظر امکانات در کل ایران بی رقیب هستند اما همان طور که اشاره شد قیمت خانه در این ساختمان ها به ۴۰ میلیارد تومان هم خواهد رسید.

آدرس بلند ترین ساختمان ها در مشهد

اگر به دنبال آدرس بلند ترین ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی در این شهر زیبا هستید می توانید از طریق گوگل اقدام کنید. با سرچ نام هر یک از این ساختمان ها می توانید به راحتی آدرس این ساختمان ها را پیدا کنید. به غیر از گوگل می توانید با مراجعه به بنگاه و املاک مسکن آدرس دقیق این ساختمان ها را پیدا کنید.

بلند ترین ساختمان های در حال ساخت مشهد کدامند؟

بلند ترین ساختمان های در حال ساخت مشهد کدامند؟

همان طور که در قسمت های قبل گفته شد برج سازی در مشهد رواج یافته است. در حال حاضر در مشهد برج های در حال ساخت بسیار زیادی وجود دارد که می توان به برج باران ۳ و برج باران ۴ اشاره کرد هر کدام از این ساختمان ها توسط شرکت های مختلفی در حال ساخت هستند. اگر قصد پیش خرید این ساختمان ها را دارید می توانید به بنگاه های مربوطه مراجعه کرده و برای پیش خرید آن ها اقدام کنید.

تعداد طبقات هر یک از بلند ترین برج های مشهد چقدر است؟

تعداد طبقات هر یک از این برج ها با یک دیگر متفاوت است. به طور مثال برخی از این برج ها و ساختمان ها در ۱۸ طبقه و برخی نیز حتی تا ۴۰ طبقه هم بنا شده اند. شما با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید مشخصات کامل این ساختمان و برج ها را به صورت کامل مشاهده کنید.

کاربرد بلند ترین ساختمان های مشهد چیست؟

در قسمت های قبل اشاره شد که هر کدام از این ساختمان ها و برج های مشهد کاربرد متفاوتی دارند. این ساختمان ها شامل برج های تجاری، برج های اداری و برج های مسکونی می باشد. البته ناگفته نماند که برخی از این ساختمان های بلند شهر مشهد مانند آسمان هم کاربرد تجاری و هم کاربرد مسکونی دارند که این ویژگی آن ها را به نسبت سایر ساختمان ها متمایز می کند.

قدیمی ترین برج مشهد کدام است؟

قدیمی ترین برج مشهد کدام است؟

همان طور که گفته شد برج سازی در این شهر از اوایل دهه ۸۰ آغاز شد. ساختمان هایی که در آن زمان ساخته شد به مرور فرسوده و برخی نیز مورد بازسازی قرار گرفتند. از قدیمی ترین ساختمان های بلند شهر مشهد می توان به ساختمان های سپاد اشاره کرد که پس از گذشت سال ها همچنان جزو ساختمان های بلند شهر مشهد به شمار می روند و در میان مردم مشهد شهرت و محبوبیت زیادی دارند. علاوه بر ساختمان های سپاد ساختمان ها و برج های قدیمی تری هم در شهر مشهد وجود دارند که با یک جستجوی ساده می توانید نام و آدرس قدیمی ترین ساختمان های بلند شهر مشهد را پیدا کنید.

عکس برج های مشهد را در کجا مشاهده کنیم؟

امروزه با توجه به شهرتی که برج های مشهد پیدا کرده اند بسیاری از افراد به دنبال دیدن عکس های این ساختمان ها هستند. اگر شما نیز به دنبال دیدن و پیدا کردن عکس های ساختمان ها و برج های مشهد هستید با سرچ نام این برج ها می توانید عکس های بسیار زیادی از هر کدام از آن ها پیدا کنید. همچنین عکس برخی از این ساختمان ها را نیز می توانید در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام هم پیدا کنید.

سوالات متداول

بلند ترین ساختمان ها در مشهد کدامند؟

از معروف ترین برج های مسکونی مشهد می توان به برج های باران، آسمان، برج آبشار، آرمیتاژ اشاره کرد.

بلند ترین هتل های مشهد کدامند؟

از بلند ترین برج های مشهد می توان به هتل های الماس مشهد، هتل درویشی، هتل قصر، هتل جواهری، هتل نوین و چند هتل دیگر اشاره کرد.

بلند ترین ساختمان های اداری و تجاری مشهد کدامند؟

از بلند ترین برج های اداری و تجاری مشهد می توان به برج آلتون، اکسون، برج گلشن، پاژ و … اشاره کرد.

4.2/5 - (18 امتیاز)

مهسا بنکدار یزدی

تجربیات بسیاری در زمینه املاک به دلیل فعالیت محیطی دارم و این اطلاعات را در قالب مقاله در سایت مشهد املاک در اختیار شما قرار خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا